شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۵۱:۱۰

با حضور وزیر نفت و مقامهای ارشد کشوری
چهارمین جلسه هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی برگزار شد

باشگاه خبری فراساحل: چهارمین جلسه هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی عصر دوشنبه، ٢٥ مردادماه با حضور وزیر نفت و جمعی از مسئولان ارشد کشوری در وزارت نفت برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، مهمترین فعالیت‌های بخش بالادستی نفت و عملکرد هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی در سال ٩٤ در چهارمین جلسه این هیئت که با حضور جمعی از مسئولان ارشد کشور در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد، ارائه شد.


در این جلسه بیژن زنگنه، وزیر نفت و رکن الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت میزبان محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، ولی ا.. سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس و  غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بودند. در سومین جلسه هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی که ١٠ اسفندماه پارسال برگزار شد بر ضرورت توسعه میدان‌های نفتی بویژه میدان‌های مشترک، افزایش بازیافت میدان‌های بزرگ نفتی و شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز کشور تاکید شده بود.



  کد خبر : 2162
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :